Datum konání: 29. 10. 2024 - 30. 10. 2024
Upozorňujeme, že v úterý 29.10. a ve středu 30.10.2024
bude neprůjezdná komunikace u hlavního mostu u Hazuzového z důvodu pokládky nového asfaltu.
Děkujeme za pochopení.
Datum konání: 31. 10. 2024
Mudr. Trnečková oznamuje, že od 15.10. očkuje proti chřipce, v případě zájmu o očkování se dostavte kdykoliv do ordince v ordinační dobu.
Datum konání: 31. 10. 2024
Firma Bukotec s.r.o. Strážnice přijme do pracovního poměru dělníka nebo dělnici dřevovýroby pro výrobu sedacího nábytku. Nástup možný ihned.
Bližší informace v sídle firmy Bukotec, U Vlečky 1541, Strážnice v době od 7 do 13 hodin nebo telefonicky na čísle 518 334 261,
případně emailem na mzdy@bukotec.cz.
Datum konání: 1. 11. 2024
Vývozy navazují na rok 2023 a pokračují ve standardním 14 denní cyklu, tj. každý sudý pátek:
listopad |
1.11.2024 |
15.11.2024 |
29.11.2024 |
prosinec |
13.12.2024 |
27.12.2024 |
|
Pytlový systém je v poslední pátek při vývozu komunálního odpadu:
Pytle |
29.11. |
27.12. |
TESPRA Hodonín, s.r.o., Velkomoravská 3652/91, 69501 Hodonín, IČ: 25512251, DIČ: CZ699001303
Datum konání: 30. 11. 2024
Dovolujeme si Vás informovat, že v souvislosti s realizací projektu Radějov – oprava hlavního mostu přes Radějovku dojde k uzavírce hlavního mostu,
a to v termínu od 26.8.2024 do 30.11.2024.
Objízdná trasa bude vedena přes vedlejší most v Hoštákách - u Šmachového.
Více informací na úřední desce obce:
Datum konání: 31. 12. 2024
Na základě výměny nového typu kontejneru na sběr textilu posíláme informativní letáček ohledně Eko-Výzvy,
kterou občané mohou bezplatně využívat a vydělat na třídění textilu.
TextilEco a.s.
Telefon pro vývoz kontejneru na textil je-li plný: 516 411 765
Datum konání: 31. 12. 2024
Upozorňujeme, že dne 31. 12. 2023 skončila platnost většiny smluv o nájmu hrobových míst v obci Radějov.
Žádáme nájemce, aby se dostavili na obecní úřad (v úředních hodinách OÚ) sepsat novou nájemní smlouvu, na dalších 10 let, co nejdříve.
S sebou si vezměte svůj občanský průkaz. Nové smlouvy se uzavírají v úředních hodinách obecního úřadu Radějov.
Smlouva o nájmu hrobového místa - platná od 2024
ŘÁD VEŘEJNÉHO POHŘEBIŠTĚ Radějov - platný od 2023
Zároveň upozorňujeme, že všechna hrobová místa budou průběžně označována číslem.
Jde o bílou plastovou kartičku, o velikosti 3 x 5 cm, s černým textem – např.: A/001.
Toto číslo slouží pro orientaci na hřbitově. Nájemci jej mají uvedené ve smlouvě.
Nájemci jsou povinni strpět umístění tohoto označení, tak jak je uvedeno v Řádu veřejného pohřebiště obce Radějov: „Nájemce je povinen strpět číselné označení hrobových míst provedené provozovatelem, tyto čísla nepřemísťovat, nepoškozovat a nepoužívat k jiným účelům. Nájemce je povinen strpět na hrobovém místě vhodně umístěný odkaz na uveřejněnou informaci ve vývěsce týkající se upozornění nájemce na skončení doby nájmu.“.
Děkujeme za spolupráci, Hana Možnarová, Tel.: 518 337 828, mobil: 725 975 970, E-mail: kancelar@radejov.cz
Datum konání: 31. 12. 2024
Informujeme občany, že v obci Radějov byly umístěny tři řádně označené černé plastové popelnice na použitý kuchyňský olej.
Tyto popelnice najdete v rámci sběrných hnízd na tříděný odpad - U GROŠOVÉHO, POD PENZIONEM RONY, U FARY .
Podrobnosti o třídění kuchyňského oleje najdete zde: FRITEX - LETÁK, nebo přímo na letáčku umístěném na popelnicích na olej.
Prosíme občany o dodržování daných pravidel. Případné dotazy na telefonu pana místostarosty: 725 975 971. Děkujeme.
Datum konání: 31. 12. 2024
Na obecním úřadě a v knihovně si můžete koupit tyto propagační materiály
(a mnoho dalších, některé najdete také v odkazu: www.radejov.cz/tic-propagacni-materialy):
Datum konání: 31. 12. 2024
UPOZORŇUJEME NA ZÁKAZ UKLÁDÁNÍ BIOODPADU ZA OBECNÍM ÚŘADEM.
Skládka kompostu je přesunuta do areálu JZD.
Datum konání: 1. 1. 2025
Co dělat, když si měníte adresu trvalého pobytu?
Jak změnit trvalé bydliště - pruvodce.gov.cz
V životě občana jde o poměrně významnou událost, která je spojena s tím, že tuto změnu musí ohlásit na příslušná místa. Od 1. 7. 2012 však fungují základní registry, které zajišťují to, že už občan nemusí obíhat všechny úřady a hlásit změnu na každém úřadě zvlášť. Správa základních registrů ve spolupráci s Ministerstvem vnitra ČR připravila návod pro občana, který se týká problematiky změny adresy trvalého pobytu.