Datum konání: 7. 2. 2025
Finanční úřadu pro Jihomoravský kraj zasílá informační letáky k infolinkám speciálně zřízeným finančním úřadem pro zodpovídání telefonických dotazů z oblasti daně z nemovitých věcí, navíc s možností vyplnění přiznání jejich správci přímo po telefonu.
Infolinky jsou rozděleny po jednotlivých regionech primárně dle místa trvalého pobytu občana, využít však lze kteroukoliv z nich.
Infolinky budou v provozu od 2. 1. až do 7. 2. 2025, každý pracovní den.
Všechny další informace k dani z nemovitých věcí naleznete na webu financnisprava.gov.cz.
Datum konání: 7. 2. 2025
Směsný komunální odpad (popelnice) se vyváží vždy v pátek v sudém týdnu.
Červeně vyznačené termíny jsou svozy popelnic a zároveň svozy pytlů s papírem, s plastem a tetrapackem.
Obecně platí, že svoz popelnic probíhá vždy sudý týden v pátek a pytlový svoz je vždy při posledním svozu popelnic v měsíci.
Dva termíny vychází na státní svátek, konkrétně 18.4. a 26.12., nicméně většinou tyto termíny nijak neměníme a svážíme přestože se jedná o svátek.
7.2.2025 | 7.3.2025 | 4.4.2025 | 2.5.2025 | 13.6.2025 | 11.7.2025 | 8.8.2025 | 5.9.2025 | 3.10.2025 | 14.11.2025 | 12.12.2025 |
21.2.2025 | 21.3.2025 | 18.4.2025 | 16.5.2025 | 27.6.2025 | 25.7.2025 | 22.8.2025 | 19.9.2025 | 17.10.2025 | 28.11.2025 | 26.12.2025 |
30.5.2025 |
31.10.2025 |
TESPRA Hodonín, s.r.o.
Datum konání: 9. 2. 2025
Charita Strážnice zve všechny koledníky a vedoucí skupinek Tříkrálové sbírky na promítání filmu Nerozlučná dvojka, které se uskuteční v neděli 9. 2. 2025 od 14.30 hodin v kině kulturního domu Strážničan.
Toto promítání je odměnou pro všechny dobrovolníky za pomoc při Tříkrálové sbírce. Těšíme se na setkání s Vámi.
Datum konání: 10. 2. 2025
Firma Gutrix Sudoměřice nabízí rozvoz obědů do domu. Výběr je ze čtyř jídel převážně české kuchyně.
Cena celého menu s polévkou je 110,- Kč včetně dovozu. Více informací na tel. 731 145 148.
Gutrix.s.r.o., Sudoměřice 32,696 66,tel. 731 145 148, gutrixsro@email.cz
Datum konání: 16. 2. 2025
Český zahrádkářský svaz ZO Radějov svolává výroční členskou schůzi svých členů a zájemců o členství,
která se koná v neděli 16.2.2025 ve 14:00 hod. v restauraci Roseta Radějov.
Datum konání: 25. 2. 2025
Z důvodu plánovaných prací na zařízení distribuční soustavy - rekonstrukcí, oprav, údržbových a revizních prací - bude přerušena dodávka elektrické energie:
V úterý 25. 02. 2025, od 07:30 do 14:30. Vypnutá oblast: Radějov - od č.342 po č.337 (konec ulice).
EG.D, s.r.o., jako provozovatel distribuční soustavy je k provedení tohoto nezbytného kroku oprávněna na základě ustanovení § 25 odst. (3) písmeno c) bod 5 zákona č. 458/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů (energetický zákon). Žádáme odběratele el.energie o pochopení pro toto nezbytné omezení.
Upozornění: V době přerušení dodávky elektřiny je nutné z důvodu bezpečnosti považovat energetické zařízení za zařízení pod napětím. Případné použití vlastního náhradního zdroje v době přerušení dodávky elektřiny je nutné předem vždy projednat se společností EG.D, a.s.
Pro případné další informace volejte Nonstop linku EG.D 800 22 55 77 nebo navštivte www.egd.cz, kde najdete další informace o přerušení dodávek elektřiny. Děkujeme Vám za pochopení. EG.D, s.r.o.
Datum konání: 28. 2. 2025
Sdělujeme občanům, že vybíráme místní poplatky na rok 2025
- za likvidaci odpadu na 1 osobu 600,- Kč / rok
- ze psů 100,- Kč 1. pes a 150,- Kč každý další pes / rok
Č.ú.: 8629671/ 0100
VS: je stejný jako vloni - na žádost Vám jej sdělíme osobně na OÚ, po telefonu 518 337 828, 725 975 970 nebo e-mailem kancelar@radejov.cz.
Doporučená splatnost poplatku je 30. června.
Výběr poplatků je v hotovosti na OÚ v úředních hodinách (úterý odpoledne a čtvrtek jsou neúřední hodiny) nebo přes poštovní složenku nebo příkazem do banky.
Datum konání: 28. 2. 2025
Občany, kteří mají zájem o zasílání předpisu plateb za odpady a psy na e-mail (kde je QR kód pro platbu), žádáme o zaslání kontaktní e-mailové adresy.
Chcete-li platit za více osob (jako rodinu), je potřeba také uvést jejich jména, aby byl poplatek sjednocen do jedné platby.
Pro více informací kontaktujte správce poplatků: Možnarová Hana, kancelar@radejov.cz , tel. 518 337 828, mob. 725 975 970.
Datum konání: 31. 3. 2025
Úřad práce informuje o změnách v oblasti zaměstnanosti: LETÁK
Digitalizujeme podávání žádostí o zprostředkování zaměstnání a o podporu v nezaměstnanosti.
Nově bude možné podávat žádosti online, skrz klientskou zónu Jenda – Klientská zóna MPSV.
Tato změna by mohla výrazně pomoci hned v prvních dnech nového roku, kdy tradičně dochází k největšímu náporu na pobočkách.
Pokud tito klienti podají žádost online, nejen že se tím předejde dlouhým čekacím frontám, ale zároveň nebudou limitováni úředními hodinami.
Klienti mají 3 pracovní dny na to, aby se zaregistrovali na Úřad práce ČR, pokud chtějí, aby jejich evidence nabyla platnosti následující den po ukončení jejich zaměstnání. Jenda přináší výhodu v tom, že mohou využít online podání i během státních svátků či víkendů.
To by, i vzhledem ke zkrácenému prvnímu pracovnímu týdnu roku 2025, mělo pro klienty znamenat více času na vyřízení žádostí.
Nadále však platí, že ani online není možné žádat o zařazení do evidence uchazečů o zaměstnání dříve, než klientovi skončí pracovní poměr.
K přihlášení do Jendy je možné využít chytrý telefon, či jiné zařízení s přístupem k internetu.
Bude tedy možné své záležitosti ohledně změny zaměstnání vyřídit opravdu kdykoliv a odkudkoli.
Samotné přihlášení probíhá přes Identitu občana, například eObčankou či bankovní identitou, čímž se ověří klientova totožnost.
Rozhraní Jendy je navrženo tak, aby bylo pro uživatele co nejpřívětivější.
Vyplňování formulářů je velmi návodné a intuitivní – při vyplňování jsou nabízeny klientům varianty odpovědí a u pojmů, které by mohly být nejasné, naleznou vysvětlivky.
Bude-li k žádostem potřeba připojit dokument, stačí ho naskenovat či vyfotit mobilním telefonem a nahrát.
Pokud by se stalo, že bude po podání žádosti něco chybět, bude klient na tuto skutečnost upozorněn.
Po přihlášení do Jedny, lze vybrat způsob, jakým jsou tyto notifikace zasílány – SMS zprávou či emailem.
Zároveň se všechna upozornění propíšou i do klientské zóny.
Pokud klient nebude mít možnost či z nějakého důvodu nebude chtít využít online podání, může využít tzv. asistované podaní na pobočce úřadu práce.
Možnost osobní návštěvy kontaktního pracoviště tedy nadále zůstane, změní se pouze forma podání žádosti.
Vyplňovat papírové formuláře již nebude možné, vše s klienty vyplní digitálně pracovníci úřadu práce.
Věříme, že tato změna přinese klientům řadu výhod a pomůže jim šetřit čas při vyřizování jejich záležitostí.
Datum konání: 3. 4. 2025
Spolek zdravotně postižených a seniorů,Veselsko
Za Poštou 110, 698 01 Veselí nad Moravou
IČO:019 80 335, tel. 778 767 523 nebo 776 068 650
Pořádá akce:
Datum konání: 30. 4. 2025
PAHOP, Zdravotní ústav paliativní a hospicové péče, z.ú.
Palackého náměstí 293, 2.patro, 686 01 Uherské Hradiště
web: www.pahop.cz
Datum konání: 30. 6. 2025
Informujeme občany, že v obci Radějov byly umístěny tři řádně označené černé plastové popelnice na použitý kuchyňský olej.
Tyto popelnice najdete v rámci sběrných hnízd na tříděný odpad - U GROŠOVÉHO, POD PENZIONEM RONY, U FARY .
Podrobnosti o třídění kuchyňského oleje najdete zde: FRITEX - LETÁK, nebo přímo na letáčku umístěném na popelnicích na olej.
Prosíme občany o dodržování daných pravidel. Případné dotazy na telefonu pana místostarosty: 725 975 971. Děkujeme.
Datum konání: 30. 6. 2025
Na obecním úřadě a v knihovně si můžete koupit tyto propagační materiály
(a mnoho dalších, některé najdete také v odkazu: www.radejov.cz/tic-propagacni-materialy):
Datum konání: 30. 6. 2025
Děkujeme všem za zájem, během necelých 2 dní máme do Radějova více jak 30 přihlášek
Bohužel tedy musím přihlašování ukončit.
Datum konání: 31. 7. 2025
Na základě výměny nového typu kontejneru na sběr textilu posíláme informativní letáček ohledně Eko-Výzvy,
kterou občané mohou bezplatně využívat a vydělat na třídění textilu.
TextilEco a.s.
Telefon pro vývoz kontejneru na textil je-li plný: 516 411 765